Känslig

Alltså jag sitter och kollar på tv, kjellesmatresa han hälsar på på ett barnhem för barn som blev föräldralösa i tsunamin, knäpper över på greys och ser en liten pojke som säger "gråt inte mamma, jag kommer till pappa i himlen"
Alltså jag sitter med tårar i ögonen, stackars barn som har blivit ensamma och stackars pojke som vet att han ska dö.
Sen jag själv fick barn så har jag blivit så himla känslig...... Nån som känner igen sig?


Lämna ett avtryck :)
Postat av: Lina

Känner deffenitivt igen mig... Det jag hatar mest är dock de där fruktansvärda polis och kriminal serierna där man får se hur de sjuka mördarna går till väga och när barn skriker i förtvivlan... Jag mår psykiskt dålig när jag ser eller hör sådant!

2012-03-15 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0