Idag

Idag har jag faktiskt inte haft tid att blogga då jag mötte upp sara i förmiddags på hageby så sprang vi i lite affärer och handlade lite, sen stanba jag på willys påvägen hem och stor handla, dock glömde jag en hel del då lillan va trött och inte alls på humör för att handla! Hon hade lite feber nu ikväll så inte lustigt hon va gnällig! Men nu sover hon gott uppe i sängen:)

Jag ska se sofias änglar sen går jag och sover för jag är huuuuuur trött som helst!!!!!!



Här är den ända bilden från idag, på noel och melissa som är jämn gammla!


Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

så söta så :)

2012-03-26 @ 23:05:00
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0