Host host

Ja host host låter det från lillans rum, hon får ju sån himla torr/ret hosta på nätterna så hon hostar vaknar och somnar och så håller det på nätterna igenom, och så äter hon i princip ingen mat på dagarna, men rån och sånt går jätte bra att äta:) vet ju att hon är nöjd ett par timmar efter att hon har ätit riktig och bra mat men hon är jätte trälig, bara vänder bort huvudet och grinar illa så fort skeden närmar sig munnen och jag vill verkligen inte bara ge henne välling men nu är det ju ända sättet att få i henne någonting överhuvudtaget:(
Jaja det ordnar sig väl....

Har även suttit och kollat efter en 1-års present idag och det lutar åt en bobbycar och lite uteleksaker:)
Bobbycaren kan hon ju använda både inne nu och sen ute, yes så får det nog bli:)
Funderar även vad jag ska hitta på för tårta, har en bild i huvet på hur jag vill ha den men frågan är om jag lyckas:) vi får hålla tummarna.

Imorgon är det måndag och det betyder att M åker iväg och jobbar, känns sådär men vi har haft en skön och mysig helg!!!

Ne nu måste jag sova känner jag för det lär väl bli att gå upp ett par ggr inatt!





Ps.faaaaaan va trist att Hanna W lämnade bb:(


Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

kolla på kalaspinglan.se där har du massa roliga saker till kalas, även sånna där tårt bilder i socker pasa, uppger du desutom yrla1110 i kassan så får du 10 % rabatt ;)

2012-03-12 @ 09:07:12
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0