Godnatt!

Jaha det var den måndagen det!

Vi va till sofia och lilla liv idag på förmiddagen och kollade in huset och umgicks (liv är 2 veckor äldre än melissa) dom lekte med alla leksaker och sofia och jag fick i oss lite kaffe:)

Sen vid 3 tiden åkte vi hem och lillan sov en kort stund för sen var det dags att få i sig lite mat, lillan fick inget lyxigare än korv och makaroner och lite grönsaker, den maten kan hon ju äta själv så hon åt skapligt iallafall:)
Ska försöka att utesluta välling helt förutom morgon och kväll, hon äter naten så dåligt och står sig inte alls mätt länge, tror hon gar räknat ut att hon får välling om hon inte äter sig mätt! Så nu ska jag ta strängare tag i tyglarna:) försöker även att ge genbe vällingen i soffan eller så istället för att hon får den i sängen, jag provar alla knep jag kan för att försöka få fason på nätterna nångång:)

Imorgon blir det att cara en stund i bokhandeln medans linnea gör lite annat:)


Men nu är det dags att sova, men det är inte så lätt när man är själv:( har iallafall några lampor tända, larmet är på och sällskap i sängen har jag:)



Godnatt mina vänner!


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0