Dags att sova!

Ska strax sova så att jag är pigg och allert imorgon för då står utelek på schemat och så ska jag baka till helgens kalas på lördag och söndag, tårtbottnar,marängbottnar, bullar,kakor och maccrons ska bakas så jag ber till gud att lillan ska vara på bra humör så att jag hinner med allt!

Idag har ingenting varit bra,bära bära. Och när hon väl är uppe i famnen så duger knappt inte det heller, det är sånna här dagar som man önskar man vore 2, har fått mutat henne med vindruvor i en liten skål så fort jag ska på toa eller släppa in och ut filippa, annars får hon panik så fort man går ur ett rum, tex om hon sitter i vardagsrummet och leker och jag går till köket flr att hämta något så blir hon hysterisk och kryper efter och ska upp! Mammas lilla hjärtegull<3


Men nu samla krafter för att hinna allt imorgon
Förövrigt så skulle jag ladda kaffe bryggaren så det bara är att trycja på den imorgon och vad märker jag då? Jo jag har glömmt att köpa hem kaffe!!!!! Det blir att åka ner till viken och handla tidigt imorgon:)



Godnatt älskade ni!


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0