Godkväll

Då är det snart dax att blunda lite men jag slänger in ett inlägg först!

Idag har lillan,mormor och jag varit i sörping och handlat hem lite mat, sklnt att hinna göra det innan alla får lön och trängs:) sen har vi bara varit hemma och myst:) lillans förkylning börjar nog gå över tror jag, bara hista och snorig fortfarande men dock så är tand nr 5 och 6 påväg att spricka igenom så hon är grinig som tusan fortfarande men vem kan klandra henne, bara dom spricker igenom så blir hon lugn som en filbunke:)


Förövrigt så har jag kollat på BigBrother ikväll och ja vad ska man säga? Underhållande och irriterande sammtidigt! Undrar hur dom har tänkt den här gången? En hög gravid, en som är TOTALT blåst,en vegan,en blondin med kalleanka läppar,ja jag behöver väl inte fortsätta!


Vad tycker ni?


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0