Bara du och jag,mamma

Ni som har följt min blogg tidigare vet att min-våran vän Cajsa plötsligt och brutalt fick lämna oss.
Nu har hennes mamma skrivit en bok som jag beställt hem idag, kände att jag ville ha den men jag vet inte om jag kommer att läsa den....kommer dra upp så himla mycket sorg och framför allt hat, hat mot denna människa som gjorde detta!

Bara du och jag, mamma.

Det är en berättelse som är fruktansvärd i alla avseenden. Mest av allt för att den är sann. Cajsa fick inte någon hjälp. I stället lämnade mördaren henne att dö där, i en dunge vid Kungsängsleden tidigt en lördagsmorgon i januari.

Det är en bok som berör. Eftersom den är en sann berättelse blir det känslomässigt starkt för vem som än läser den. Det är modigt att lämna ut sina innersta tankar, men kanske också nödvändigt för att komma igenom sin egen förtvivlan. Det får egentligen inte hända, men det gör det, gång på gång.

Boken hittar ni HÄR

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0