Trött

Jag är helt slut....packa ner en lägenhet+en dotter som har ett humör som heter duga+ en hund som man har som en svans+förkylnings helvete är inte att rekomendera! Har packat 12 kartonger+ 4 säckar och än är det grejer kvar! Bettan ska passa lillan imorgon medans jag åker en tur till huset, måste bli av med lite kartonger här hemma, på fredag går det riktiga stora flytt lasset och jag hoppas innerligt att vi hinner köra det mesta då så man inte har massor på lördag! Men nu är det dags för mig att försöka att sova! Godnatt


Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

vill du ha hjälp med nått så hojta :)

2011-09-30 @ 08:55:59
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0