Renovering

Yes....redovering av mig själv alltså :) Avslutade den härliga dagen med ett varmt bad med olja, inpackning och skrubbning....avkopplande och skönt kan ni tro :D och inte att förglömma så har jag värlens lenaste fötter tack vare min favorit faster som alltid har mig i tankarna ♥
Föresten så tappar jag fruktansvärt mycket hår, alltså det är helt otroligt...ser ut som att jag har tappat en hel peruk när jag duschat....hur kommer sig detta nu då? Fasar ju för att tvätta håret för när jag ser allt hår så känns det som att jag kommer vara flintskallig inom 1 månad!!
Lillan sover och jag ska nog med ta och göra det snart...hon va lite gnällig på kvällskvisten och kollade och visst hade hon 38,5 i feber så en alvedon och sängen fick det bli och kollade nyss och hon verkar sova rätt gott....men återstår och se hur natten blir, hoppas på att få sova mer än föregående natt iallafall, man blir så seg i huvet att vakna och gå upp typ 15 ggr per natt....MEN jag älskar henne ändå :D
Imorgon ska jag vara på BVC kl 09.00 och tydligen ska jag vara hos vetrinären med loppan kl 09.00 hur nu detta ska gå till? Får väl ringa bvc och boka om tiden till nästa vecka istället och hoppas på att hon har en tid för vägning och mätning samt att jag kan få svar på en del frågor jag samlat på mig
Nae nu ger jag upp och går och lägger mig!
Tack för idag bettan och Mattias+barn:D
Godnatt!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Anneli

Jag vet en dag under Liams första sommar så hade vi honom med på stranden. Försökte ju självklart hålla honom skuggad, sval och att han fick dricka mycket hela tiden men så fick han feber på kvällen och dom på BVC sa att det antagligen var så att han hade blivit lite överhettad när vi varit ute i värmen. Det är ju så svårt med de små för dom ska ju va i skuggan men man ska ju helst ändå inte ha dom bakom nåt som gör att det blir för instängt o varmt för dom.

Ang håret så är det ju jättevanligt att man tappar hår efter en graviditet, tyvärr. :-P Men oftast växer det ju ut sen igen. :-)

2011-08-05 @ 08:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0