Lördag kväll

Jaha lördagen lider mot sitt slut.....
Älsklingen och jag har precis käkat pastasallad...lite sent men gott var det :) Lillan har precis somnat.....var uppe länge idag, hon var hos farfar och farmor2 nu ikväll så hon kom inte hem förns vid 21 och då var det gröt dags och sen lite mys och bök i sängen :) Men hon lär väl sova gott inatt får vi hoppas :)önt på soffan när hon var i
Jag passade på att ligga och ha det skönt på soffat medans hon var iväg :)
Blev inget färgköp idag för vi var ju tvugna att mäta för att se hur mycket färg det kommer att gå åt :) Men vi är NÄSTAN klara med färgvalet iallafall, tycker det är så svårt för det blir ju aldrig samma färg på väggarna som det är på färgen på "pappren" i affären......men det blir nog bra i slutändan. Nästa helg blir det att tillbringa där och spackla och ta bort alla golvlister och måla dom.....åhhhh det kommer bli så fiiiint!!!!!!
Mätte även idag för att se hur hundgården kommer bli och hur mycket material det kommer gå åt så det kommer bli perfekt för loppan :)
Imorgon är det tvätt och bak dag....måste verkligen komma ifatt med all tvätt och Macke behöver bröd till veckan!
Nu ska jag ta min godispåse och slänga mig framför tv:n en stund innan det blir sängen!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0