Hej hej hej!

Usch vad jag har bloggar dåligt idag, men har inte haft så mycket tid tyvärr, varit i kvarnvik på mariashus med ida, sen hämtade vi upp Bettan och David så hängde dom med till jysk och så käkade vi på kockens...så himla gott:) på jysk köpte jag ju stolsöverdrag till våra stolar i köket eftersom att katten gått loss på varenda en av dom, men dom vart jätte snygga med överdragen faktiskt och billiga var dom nu med, kostade bara 60 kr styck! Sen hem och vänta på macke, när han kommit hem så drog jag och Melissa ut till Bettan och drack lite kaffe :). Imorgon blir det att åka och köpa färg till huset sen på lördag åker vi ut och väljer golv, så snart kan vi börja att fixa och måla, det ska bli så himla kul att göra det till sitt eget med färg och så! Ska även ge mig på att göra sorbe imorgon, kollade på Tinas sommarkök och hon gjorde det på ett så lätt och smidigt sätt så det kommer nog bli jätte bra:) en gång åt jag en citron sorbe och den var så läskande och god men om man gör den själv så lär den väl bli jätte sur? Ne nu säger jag godnatt!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0