Godnatt!

Nu är jag hur mätt som helst.....blev ju hemmagjord pizza idag och det var verkligen gott!
Men nu ska jag sova för imorgon är det måöning som gäller hela förmiddagen, se hur vädret är sen på eftermiddagen, är det bra väder så åker jag och Melissa in till Stan och möter upp bettan för en sväng :)
Se hur lillan sover inatt, blandade ut ersättningen med lite välling förut, inatt sov hon ändå rätt ok, hon vaknade vid kl23 och  02 och var sådär hysteriskt ledsen, försökte lägga ner henne när hon somnat men då blev det mer skrikande, efter ett tag så la jag mig i sängen och melissa med och efter ett tag så somnade hon och jag kunde lägga ner henne bredvid mig så sov hon till kl 6 eller nåt sånt
Nä Godnatt allihop

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0