Godmorgon!

Godmorgon mina vänner!
Här har vi varit vakna till och från från kl 05.00....börjar kännas i huvet nu:) Men snart dax för lillan att sova en stund igen och då ska nog ja med passa på :P
Inatt har hon varit jätte gnälli...man får så ont i hjärtat när man inte vet vad det är eller vad hon vill,jaja vi får väl se hur den här natten blir.
Jag är hundledig idag :D Loppan fick följa med macke till jobbet :) Rätt skönt för då kan jag njuta av solen idag tillsammans med bettan m familj vid sörpingsbadet....bara hoppas dom går upp snart så vi kommer iväg skapligt :D Men känner jag dom rätt så...njaaaa tidigt och tidigt.
Ne nu ska jag ta lillan och bädda ner henne i sängen så hon vaknar på lite bättre humör :)
Hej hej

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

gnugga tandköttet med flytande alvedon innan hon ska sova, kan ju va tänder

2011-08-04 @ 09:44:27
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0