Fredag

Jaha då var fredagen snart mot sitt slut!
Idag så har vi umgåtts med bettan o familj nästan hela dagen och på eftermiddagen var vi där ute och firade Marcus som har Fyllt år.....fick tacos och tårta,paj och massor med kakor och grejer....hur gott som helst men jag kände mig lite som en ballong när jag kom hem :)
Nu ikväll har jag stått och gjort hallon sorbet och Citronsorbet, men blir att göra dubbla satser nästa gång tror jag,smidigt när man kan göra själv tycker jag och goda blev dom, men citronen vart bäst :) ska nog ta mig en skål strax :)
Imorgon ska vi åka till MM och köpa färg och grejer, även ut till huset och mäta för hundgård osv .....
Här kommer några bilder som jag inte visat.....från nä'r vi var och badade :)

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0