OMG

Ooohhh shiiit 2 inlägg på samma dag....hahaha :D
Sitter i köket med musik i öronen och softar :)
Idag fick jag ett Glädjande besked tycker jag allt....visst kanske inte så lång tid men det kan ju bli längre......där fick ni allt en funderare va ?? :D
Sitter och kollar lite på nätet och försöker att hitta inspiration till Edwins tårta...men det är lite svårt....ska kolla lite inne i stan på torsdag när jag ändå är inne....se om man hittar några roliga dekorationer! Vad man nu ska hitta på för att den ska bli lite barnslig eller vad man ska säga...får ta och slå en signal till han imorgon och se vad han säger :)
Ska även åka till Cajsas grav på torsdag och tända ljus och lägga en fin blomma på graven för på fredag är det 5 år sedan hon försvann ifrån oss...fatta vad 5 år går fort men ändå så sakta??Det gör fortfarande så fruktansvärt ont i hjärtat så fort jag parkerar på kyrkogårds parkeringen...Tänkte fråga nån av mina vänner om dom ville följa med....det är ju skönt att ha någon med sig fast det är ju även skönt att åka dit själv.....ja jag åker dit själv känner jag!
Gammla Bettan gick igenom besiktningen föresten...än överger hon mig inte....hon skulle bara våga :)
Åhhhh faaaaan snart åker mamma o pappa mfl till thailand med.....är inte ett dugg avis....mamma fyller 50 år också när dom är där....är en av anledningarna att dom åker också för att slippa att folk busar med henne...men ropa inte hej än...dom kommer ju hem någon gång också :D :D :D Så lätt slipper hon inte undan :)
Satan vad jag längtar till sända för då åker vi ju....skönt att komma iväg ett tag även om vi åker till kylan och inte värmen...men just det här att komma iväg ett tag.....det är behövligt!! och att man åker med älsklingen och trevliga människor är ju såklart ett stort +
Ne nu räcker det nog svammel för idag....jag slänger in lite bilder med :)
Här är edwin jag och pappa är med på ett hörn......har ni sett nån
sötare unge eller...åhhhhhh krama sönder han vill jag :) Han börjar
för övrigt bli stor och vill inte krama mig längre så jag får muta honom
ibland:D
Jag la en ansiktsmask härrom dage ( notera att jag använt den ett antal ggr förut)
Meeeeen fyy faaaan vilka utslag jag fick....det liksom brände....och jag var röd som
en tomat i ansiktet när jag sköljde bort den....och satan vad det brändes...la mig i
soffan med en ospåse på ansiktet....skumt då jag som sagt använt den förut :S
Jag gjorde mig till denna julen och skulle göra ett eget pepparkashus.....stort skulle det bli :)  dekorerade det och gjorde mig till....men när jag skulle sätta ihop det så slutar det med att det rasar ihop....efter flera försök att rädda det så sket jag i det och satt ut det på byrån och sa till macke att det är kan du faan äta upp :(

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Gonzo

pepparkakshuset var gott hehe

2010-01-05 @ 20:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0