jul jul jul *pooooffff*

Jaha då är ju och nyår lver då för den här gången....Idag har jag plockat ner alla julsaker och satt upp allt valigt....men guuud vad ljust det vart :D
Jag älskar att sätta upp alla julsaker men det är lika skönt att plocka ner tycker jag :)
Nyåret vart lungt för våran del...vi var hemma och lagade god mat och tittade på fyverkerierna från balkongen och självklart så vart det en nyårs puss för älsklingen höll sig ju vaken :D
Just nu sitter jag och kopplar av i divanen.....underbart skönt!
har tvättat idag med så det är väl dags att kanske gå och plocka upp det och vika och plocka in....uhhh vad tråkigt.......och så ska jag göra en tårta till Edwin när han fyller så jag måste tänka ut nåt bra :)

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0