hej och håååå

Jaha då har katten smitit ut på balkongen....men den springer in lika fort för det blir ju kallt om tassarna :) Lydia ligger här tjurig över att hon inte får gå ut på balkongen....men halllååå? hon kommer ju inte fram för all snö :)
Hållt på och plockat här hemma...jag förstår inte hur det kan bli så stökigt med en gång....helt otroligt! jaja men är man hemma fru så är man...haha :P
Ska ge mig iväg och ombesikta bilen med vid 12.50...men det går nog bra.....vilken tur att man har en pappa som kan allt....verkligen ALLT :d
Sälen nästa vecka då....måste hitta lite spel at ta med....vi här hemma har ju typ ehhh...inga....så kuul då...mm eller nae det var det ju inte :9
Imorgon ska jag på nåt jävla möte på arbetsfömedlingen....jo men det äör ju säkert så himla givande...sitta där i en och en halv timma och stirra...wooohoooo vad jag längtar....sen ska jag dit typ varanan vecka för möten...men alltså seriöst inte hjälper det mig att hitta ett jobb...åhhhhhhhhhh...
På torsdag ska jag vara inne i stan vid 10 för att fixa naglarna....ska lägga på ny förstärkning men jag funderar starkt på att skippa det och se om dom håller sig utan....om inte annat så är det ju bara att gå tillbaka och fixa dom sen eller hur? Ja jag ska nog försöka att klarar och hålla dom hela :)
Och på lördag är det dags att fira trollungen Edwin som fyller hela 4 år :)
Igår när jag var hos mamma så kom han och så skrek han åt mig så fort han klev ur bilen att jag fick komma senare med tårtan för han skulle ut och åka jeep på sin födelsedag...och det skulle vara en chocklad tårta med mycket grädde och ljus på fick jag allt höra :D
damn så söta dom är ungarna alltså :)
Ne nu ska jag ta och fixa lite innan det bär av!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0