God eftermiddag/kväll

sitter här i köket med en kopp te.....så jävla frusen är jag....har tagit en dusch och nu en kopp te.....har även tänt lite ljus det brukar bli bra värme på det :)
Varit i stan idag...hittade en del...men typ inget av det jag skulle ha.....det är tydligen inte säsong för bikini....har aldrig hört på maken :D
a iallafall så hittade jag lite skit....sen skulle jag åka hem...skulle låsa upp bilen och nyckeljäveln går inte i låset...yeeeees fruset var det här.....lite små panik så går jag till passargerar sidan och försöker.....där får jag i nyckeln men det går inte att vrida om....a men lyckat tänkte jag va faan gör jag nu då??? Jag har inget temprament när det gäller bilar så jag tog tag om nyckeln och tog i allt vad jag kunde och fick till slut upp låset :)
Nae vad kallt det är
Har hört på ryktes vägen att vi får besök sen :) Stoffe och Matillda kommer hit så ska vi väl försöka att planera lite :)

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0