Tisdag

Jaha då var det tisdag igen och jag har fortfarande en ihållande hosta som inte verkar vilja ge mid sig....ringde till vårdcentralen igår...men jag fick inte änns en tid att komma ner och kolla mig utan det går ju liksom över av sig själv...fy faan vad jag hatar läkana här nere alltså...visst att jag vet att förkylningar går över av sig själv...men att jag har sån hosta att jag inte kan sova på nätterna det spelar ju tydligen ingen roll för dom..


Var ju iallafall och hämtade soffan igår och fyy faaaan så skön den är alltså :)

Här kommer bilder på den :)


såhär såg det ut före


såhär ser det ut nu

Men det var ju ett helvete att få upp den i lägenheten men tilslut så gick det :)

Sitter och funderrar lite....macke fyller ju år på torsdag så jag vet inte vad jag ska köpa till han i present....rätt svårt är det....funderar på att åka till stan imorgon och hitta nåt:)

funderrar även på vad jag ska göra för årta....babe vill ha en blå prinsesstårta men jag har lust att göra en jordgubbs tårta....ja vi får väl se vad det blir för något :)

Ne nu ska jag ta och slappa en stund innan jag ska till jobbet!

Pusss o kram


Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

Va fan har du snott den undre bilden från vårat v-rum???????????????



Hahahah.... Blev skit snyggt!! Skulle jag oxå vilja ha om man hade lite äldre barn!

2009-09-02 @ 06:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0