Onsdagkväll

Jaha då var det onsdag igen då och imorgon kommer min babe hem....och så fyller han ju år imorgon med :)

Sitter här i soffan och försöker att få i mig min hostmedecin men det går inge vidare....så förbannat  äckligt....får ju kväljningar så fort jag får in det i munnen...men jag vet ju att jag måste ta det annars blir det inte mycket sömn på nätterna....ska försöka att fåi mig lite innan jag lägger mig med så ska jag ta en välförtjänt sovmorgon imorgon.....sen blir det bak för hela slanten....måste ju baka för på fredag kommer mackes släkt och firar han och då måste jag ju visa mina kunskaper i köket :)

Gud vad jag vill att macke ska vara hemma nu nu nu nu:)
har kännt mig ensam nu ikväll...men vissa dagar är ju så...men som sagt...imorgon vid den här tiden så ligger jag och myser men min babe


Ne nu ska jag kolla lite tv

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Malin

Nae men det känns bara som att alla är emot mig vad jag än vill göra. Jag planerar o köpa en hund. Och ja har kontakt med en hunduppfödare som kanske ska få valpar nu under hösten. O så har ja sagt det till min familj som rabblar upp allt som har med hund o göra. Att det är dyrt och att man blir bunden och allt sånt där. Jag vet redan det, har redan tänkt på allt sånt. Och jag har ju faktiskt haft hund förut så jag vet att dom kostar. Att försäkringar är dyra och allt sånt. Kan dom inte bara peppa mig istället, o säga att men gud va kul eller vad som... Kram

2009-09-23 @ 17:00:12
URL: http://missbadger.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0