ligger här

Ja här ligger jag med datan på magen

Förut när jag satt i soffan så hade jag radion på på datan och dom spelade LIVE-OVERCOME
och självklart började man att tänka en massa...jag for tillbaka flera år när jag och mina vänner satt i kyrkan och skulle ta farväl av våran älskade vän....våran vän....det är sjukt att man ska behöva begrava sin vän när man inte är mer än knappa 20 år gammal....sånt ska man göra när man är gammal...
Det är sjukt att det finns människor som går runt och mördar oskyldiga människor...Cajsa hade inte gjort nån nåt ont....hon var världens snällaste människa!
Det känns som att man aldrig kommer komma över att hon inte finns mer...jag får ont i hjärtat av bara tanken



Himmlens vackraste ängel




Den här låten spelades på Cajsas begravning och jag lyssnar på den rätt ofta faktiskt...vet inte varför men den påmin ner om henne på nåt sett


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0