Jaha heeej

j oj oj denna blogg ligger verkligen i vilopause...haha
Men nu är jag ju arbetslös så kanske ska ta tag i den igen :D
Har precis fixat iordning mig och satt på mig ansikten och ska väl snart ta och åka till malin och fika innan jag ska till stan med mammi och min älskade trollunge :D
Igår var en lååååååång dag men mycket hemskheter och så är man glad att dagen är slut men när man vaknar får man reda på att bror fick åka in med ambulans inatt...a men kul då...men han är bättre och får antagligen åka hem snart igen *lättad* Men man ser väl hur det blir don närmsta dagarna!
För övrigt så längatr jag til 27 november för då är det julpyntat och Stina och Ida kommer hit och julmyser :) det är inte helt fel det inte...Macke har jag kört bort denna kväll...haha :)
Sen längtar jag även till v2 då vi ska åka till sälen med mackes bror o flikka....ska bli underbart skönt...men jag skriver som matilda skrivit att hon varken åker skidor eller snowboard....men det ordnar sig  med eller utan skidor :)
Åhhh nu måste jag springa till bilen och åka ser jag på kl!
Btw så saknar jag min älsk som är i sthlm och jobbar denna vecka med :(

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Matillda

Hej! Kul att du läser min blogg :) och kul att även du har en som jag tänker börja kolla. Tänkte bara svara på kommentaren och säga att jag tycker precis som du ;) Vi kan ju provåka nån dag och resten av tiden kan vi ju typ spela spel och dricka gott, hehe. Ha det bra!

2009-11-17 @ 14:02:11
URL: http://enterthemworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0