Önskar

Usch idag har jag verkligen en dålig kväll alltså...känns inte bra alls...och när jag är såhär så tänker jag på så mycket...allt bara snurrar som en karusell i huvudet...

Jag önskar att jag hade en vän som bodde nära mig som man kunde gå till när man mår dåligt eller vara vill ha sällskap....jag har ingen här i viken som bor nära
Vänner har jag...jag har underbara vänner...vänner som ställer upp i vått och torrt..
Men jag vill ha någin här....nära mig som man bara kan gå till liksom!
Jag vill ha en vänns axel som jag kan luta mig mot.....en axel att gråta ut mot....nu har jag bara mig själv...





Jag tänker på Cajsa.....älskade vän! Saknar dig så mycket att det gör ont! om man ändå kunde vrida tillbaka tiden! Himlens vackaste ängel!


Just nu vill jag bara ha min älskling här...jag vill känna han närhet...hans armar omkring mig och höra orden "Allt kommer bli bra, det ordnar sig älskling,inte ska du gråta"
Hans lena röst får mig verkligen att blir lugn...


Förlåt för detta deppiga inlägg men jag behövde skriva av mig!
Nu är klockan 01.30 så jag måste försöka att sova!




Älskar dej av hela mitt hjärta

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0