Måndag

Jaha då var det måndag igen då..weee

Inatt har jag inte sovit något vidare....har vaknat med 2-3 timmars mellanrum hela natten av att jag har sån jävla mensvärk! Inga tabbletter hjälper liksom...inget sköööönt!!!!

Igår så somnade jag väl runt halv 12 vaknade vid 12 av en leveransrapport på ett sms som jag skickat till min älskling! Somnade om och så vaknar jag av att telefonen ringer vid typ halv 1....då ringde min babe och då hade dom precis kommit fram till hotellet där dom skulle bo! pratade några minuter bara....blir så så jävla dyrt :(
Vaknade av ett gulligt sms från han imorse :D


Ne nu ska jag åka upp till mamma en sväng tänkte jag....se om hon lagar nåt gott till middag :D


Puss o kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: jonna

har du provat treo?? Det bästa som finns...visst smakar inge vidare men en räddare i nöden när man har ont nån stanns

2009-05-11 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0