Måndag kväll

Jaha då var det kväll igen då...skönt att dagarna går någorlunda fort iallafall...idag har min älskling varit orta i en vecka...nhan kommer hem om 10 dagar och om jag längtar...han är hemma i 3 dagar och med min otur så lär väl jag jobba dom dagarna...aja i får väl se....ska bli härligt att ha nån att ligga bredvid i några nätter iallafall!


Kände mig lite ensam förut så jag tände ljus i hela lägenheten och la mig i soffan och lyssnade på lite lugn musik...det var ganska skönt...låg där och bara lät alla tankar rinna av mig


Nu på kvällen har jag varit fruktansvärt rastlös...bara gått fram och tillbaka här typ...gick ut med Lydia vid 21.30 när det fortfarande var någorlunnda ljust...känns lite bättre nu när det börjar vara ljusare längre...underbart!
Lagade tmat gjorde jag ju tidigare idag...blev tacos....ingen hit att sitta och äta själv..men jag måte ju äta liksom:)



Jag har ju iallafall min andra älskling som jag hittade här nyss :) smyger hin upp när jag nte ser :)
Glad att jag har henne...hon är en sann vän...haha...


Imorgon är det jobb igen...jobbar 15-22 jobbar så nästan hela veckan förutom fredag då jag jobbar till 01...då har vi ju Zackarias som spelar och det kommer nog bli grymt kul tror jag...kommer nog mycket folk....sen lördag-söndag är det ju valdemarsviksutställningen....men på söndag är jag ledig och då har jag tvättid och städdag :)





Ne nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på tv och försöka att sova...imorgon ska jag inte sätta klockan utan ska sova tills jag vaknar....känner att det skulle vara skönt...man behöver det ibland...och inte har jag några måsten innan jag ska jobba heller...underbart!!!!


Älskar Marcus ♥

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0