Måndag


Då är man hemma efter ett 8 timmars pass....


Igår hade jag så sjukt svårt att somna....låg och vred och vände på mig...mådde ill....var fruktansvärt varmt i sovrummet....vid halv 4 gav jag upp och la mig ute i soffan...tänkte jag kanske kunde somna där...men vid halv 5 gav jag upp det med för det börkjade bli ljust ute....gick in och la mig i sängen igen....la mig ner och blundade och började räkna tyst för mig själv....kom upp i 69 tror jag sen somnade jag...då var kl 5 på morgonen...och så gick jag upp vid 10 imorse...så nu är jag rätt trött faktiskt....så ska bara skriva lite här sen blir det att sova kan jag lova!


Längtar tills torsdag så jävla mycket...Macke kommer hem och så ska jag och mamma ha en heldag på stan...bara hon och jag..myyyyyyys...åker nog upp tidigt till dom på torsdag så jag får träffa pappsen lite med...hinns ju liksom inte med att träffas när jag jobbar nästan jämt...så man får ta tillfället iakt :)


Ne nu är det dags för ögonen att sova tror jag...är skit trött!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0