kväll

Jaha då var det tisdagskväll då...skönt att dagarna går iallafall....kom hem fråb jobbet runt 22.15 då var det bara att gå en promenad med Lydia för hon var rastlös!

Imorgon börjar jag kl 15.00 så imorgon på förmiddagen och på dagen ska jag ägna mig åt Lydia och kissen för jag tycker så synd om om att dom får vara själlva hela kvällarna nu denn vecka....men jag måste ju jobba så är det ju<<1
Lydia ligger här bredvid mig nu och myset av att hon har sällskap :D min lilla fislisa! Det finns verkligen ingen goare hund alltså....hon är världens underbaraste vän :)

Det träliga med att jobba kväll hela denna vecka är att jag inte får prata med Macke nåt...vi pratar ju på msn när han slutar kl 19.00 och när jag kommer hem vid 22.00 så sover ju han ...inge vidare...men det blir några sms på dagarna iallafall...men det är ju dyrt så försöker att inte skicka 100 på en dag liksom :D men på söndag är jag ledig så då får vi prata lite mer :)

Ne nu ska jag försöka att sova....tänkte gå upp skapligt imorgon för jag skulle behöva städa av lite här hemma...och så ska jag mysa med Lydia och kissen hela dagen!


Saknar min älskling fruktansvärt mycket

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0