kan inte sova

Har legat och försökt sova i över 1 timma nu men jag lyckas inte....mår illa igen....mådde illa hela dagen igår och så börjar det nu igen.....vet inte om det är för att jag är hungrig eller inte...inte vågar jag väl äta nåt när jag mår illa heller....det värsta jag vet är att spy....så det ger jag mig inte på.....
Är det såhär man mår när man är med barn så ska jag fasiken inte bli med barn :D


Har pre cis suttit och kollat på bilder från Thailand och faan vad jag vill ka utomlands...till solen och sola och bara slappa....blir att jobba arslet av sig rent ut sagt och åka i höst....jag måste ha soooooool....jag måste ha sol på min kropp :)


jag vill gå lättklädd och vara bruun....ska prata om semester planer med min babe när han kommer hem :)



Ne nu ska jag ta och försöka att gå och lägga mig och sova igen...får väl se hur det går

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0