Jaha

Guuud va tomt det känns här hemma nu när macke inte är hemma alltså...Jut nu så sitter Lydia ute på balkongen och tjurar..hehe...det märks så väl på henne när hon saknar macke :)

ja jag vinkade av han vid tåget idag iallafall...jag hatar "avsked" eller vad man ska säga....usch...man blir ju så ledsen liksom...

Aja jag åkte iallafall till Thias och Carro efter att jag varit i stan och hälsade på dom lite och snuffade på Dennis...guuuud såååå söööööööt alltså....snacka om att man blir sugen :) hehe men dte får vänta ett tag! och Så fick jag lite kramar av Alvin med.....efter mycket tjat :) han är go han

sen åkte jag hem en sväng till pappa där Magnus m familj var så jag fick en dos av mina trollungar med....så underbart :)


fick mitt schema förut med och det så bra ut tyckte jag...ledig imorgon och söndag....jobbar eftermiddag tis-fredag och heldag på lördag....får ju ihop mina timmar iallafall och det är behövligt efter att ha levt på a-kassan....så nu kanske man kan unna sig nåt när lönden kommer :D

Ne nu ska jag släppa in fislisa så hon inte skäller mer på folk :)

Söta lilla Dennis



Alvin med såklart



Man blir ju sugen alltså :)



Den här sötnosen delar jag säng med i 3 veckor frammåt


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0