Idag.....

Idag har jag varit lycklig och glad hela dagen...till och med när jag betalade alla räkningar :D och jag ska säga er vad detta beror på.....det beror på att imorgon ska jag hämta min ÄLSKLING!!!!!!!!!

Dagen idag har gått rätt sakta men jag hade inte väntat mig annat :)

Vid halv 10 imorse så åkte jag upp till mina föräldrar...städade bilen och tvättade några maskiner tvätt...lovleyyyy...var tvungen att tvätta alla jobb kläder så att jag har nåt i helgen :) Släppte ut Totte med såklart


Totte var busig när jag släppte ut han <:)


sen vid 11 så åkte jag ner till viken och hämtade upp ida för vi skulle ju till sultronstället och äta glass:)
Självklart så tog vi kort :)









sen va vi äntligen i söderköping och det blåste verkligen STORM!!! Men vi satte oss ner inne på smultronstället och skulle beställa glass och det var ju så himla svårt att välja men tillslut så bestämmde vi oss


Den glassen till höger r idas och den till vänster är min...men alltså faaan vi orka knappt äta något av dom :)



Inte ätit så mycket av glassen men är svin mätt och orkar inte ta en sked till :)

Nu orkar jag inte skriva mer...lägger ett nilägg senare





Lämna ett avtryck :)
Postat av: Ida

ja vi hade verkligen en toppendag..o mätta blev vi=)

Tack för att du finns vännen!!

Pussåkram!

2009-05-28 @ 11:45:14
URL: http://turbotuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0