hahahaha

Nu ska jag förklara detta för er från början till slutet...lite kortare version blir det

Islutet på Februari ringer jag till Clocalnet för att byta fasta telefonin och bredbandet till dom för att få ner kostnaderna en smula...och allt gick jätte bra och vi kom överens om att dom skulle sköta uppsägningen hos min dåvarande operatör...uppsägnings tiden var på 3 månader och mitt nya bredband från glockal net skulle kiopplas in i slutet på maj....vi gjorde en muntlig överenskommelse, en såkallad ljudfil där vi sa allt detta ovan: att dom skulle fixa uppsägning och allt

Sen fick jag ett brev 2 veckor efter att det har uppstått ett problem att jag har ett bredband hos en operatör redan...men jaaa det sa jag ju till han jag pratade med...och dom ville jag skulle skriva på ett papper och skick in...men då ringer jag upp kundtjänst och säger det att han som tog beställningen vet att vi har bredband redan men att dom skulle säga upp det åt mig....visst säger han oh att jag inte behöver skicka in detta papper för att dom redan vet det


sen ringer jag förra veckan för att jag inte hört något från dom....han säger att det blivit ett fel men att tele2 är uppsagt från och med februari...och att dom ska koppla in det så fort som möjligt...ok bra tänker jag va skönt att det var lugnt liksom


sen får jag ett sms idag där det står att dom kommer koppla in bredbandet den 18 AUGUSTI! :S

då ringer jag upp och frågar vad det är frågan om liksom....och jag får tillsvar att tele2 inte alls är uppsagt från februari utan från förra veckan och att dom inte kan göra något åt det nu...då sa jag det att det här är deras fel och inte mitt!

Alltså Glocalnet är jävla pajjasar alltså....
Jag ringde ju upp dom på eftermiddagen idag för att f dom att göra något åt detta problem som uppstått för rätt ska vara rätt!!!!!½
Jag säger till dom att dom får se till att fixa detta för jag ska ha mitt bredband i slutet av maj och INTE i Augusti! och allt är ju trots allt deras fel liksom...men dom kan ju inte göra någonting åt detta nu utan jag får snällt vänta tills Augusti...jag har ju bredband fortfarande så jag sitter ju liksom inte i sjön menar dom på :O
Jag var så förbannad så jag frågade vilka jävla inkompetenta jävlar som jobbar där egentligen?
jag menar hur stor är chansen att alla 3 jag pratar med säger fel? ingen jag pratade med visste egentligen vad dom pratade om???
Jag sa det till han jag pratade med att det är inte acceptabelt att man ska vänta ett halvår fråb att man gjort beställningen till att det ska kopplas in....det är så ruttet...
Sen sa jag det att tack vare detta så förlorar jag 1300 kr....som jag annars skulle ha sparat om jag bytte till glocalnet...men icke

Men jag är ju inte dummare än att jag ringer upp tele2 och kollar med dom när mitt abonnemang blivit uppsagt och på Glockalnet säger dom att dom sa upp det först i Februari...sen ändrar dom sig till förra veckan..men av tele2 fick jag informationen om att det var uppsagt den 20/5....och det är alltså IDAG??????

Men på fredag ska jag ringa till Clockalnet och säga upp allt hos dom och inte faan ska jag ha nån jävla bindnings tid utan dom ska avsluta allt direkt...så nu har dom förlorat en kund bara för att dom inte kan göra sitt jobb ordentligt


Åhhh jag blir så irriterad!!!!!!!!!!!!!










dom sa ju att bredbandet vart uppsagt förra veckan...och inte litar jag på vad dom säger efter allt det här


Lämna ett avtryck :)
Postat av: Inger Crusoe

Idioter vill jag säga,jag blev tvungen att betala för nått som inte var inkopplat,nej dom kan dra åt h-vete!!

2009-05-22 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0