Godkväll

Då är man hemma från jobbet då...eller jag var hemma vid 22 så nu har jag varit ute med hund,kelat med hund och katt och duschat.....underbart!


Jag har ju för sjutton glömmt att berätta att jag har köpt mig en bäääbis :D
Köper ju inte direkt så mycket till mig själv..men denna unnade jag mig... :D




Denna lilla bäbisen är numera min...älskart :)

Så nu ligger jag i sängen och degar med en katt som ligger på mina ben och klöser sönder mig och en hund bredvid mig i sängen som ligger och drömmer och sparkar på mig...livet är uuundebaaart :)


åhhh om 4 dagar så kommer min älskade hem och det ska bli så underbart att bara se honom.....så då ska jag hämta upp han vid tåget...men jag pratade med mamma och hon undrade om jag ville med henne in till stan på torsdag och slösa lite pengar och det är klart att man vill...vem vill inte det...så vi åker in vid 12 hugget oh shoppar i några timmar för att sen hämta upp älsklingen vid tåget som kommer vid 4-5 någon gång....ska kolla på andra datan imorgon hur dags han kommer....wonderful!
ska passa på att kolla efter en klänning på stan som jag såg för ett tag sen...den skulle vara perfekt till det stundande bröllopet i Augusti :)

Ne nu ska jag nog sova för imorgon förmiddag måste jag ta och städa lite för att sedan börja jobba vid 14!

Puss och Godnatt

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0