Gaaaahhh

Guuud va tråkigt det är när det typ inte finns något att titta på...jag har trååååååkigt!!! :(

Imorse vaknade jag och gick ut med Lydia och sen åkte jag upp till mamma o pappa och umgicks och där var jonna o barnen och Carro o Mattias med barden....det var mysigt...och jag fick även middag serverad-...lax var det nam nam nam...mammas mat är bäst!!!
Så jag åkte hem vid halv 3 för att jag var tvungen att gå ut med Lydia så när jag gick in igen ytter dörren så roppade jag på henne men det var bara katten som kom och ingen Lydia....så då hade Kent varit föri och kidnappat henne när han skulle ut och gå...han tycker det är trkigt att gå själv så han brukar ta med henne ibland :)
Ken är alltså våran granne och nu när macke är borta så har han en nyckel hit så att han kan ta Lydia när jag jobbar helpass...han är så snäll han!

Ne nu börjar spårlöst så jag ska väl koll på det och tjuta en skvätt eller vad säger du jonna :D


Farmor gosar med Dennis



Jag och Edwin tar lite kort



Ego kort



Mitt hjärtegull



Farmor myser hela tiden



Edwin är helt frälst i Dennis men han vill inte ha någon egen

 lillebror eller lillesyster :)

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

Så jäkla fina bilder på er och på min älskling såklart!!!

2009-05-12 @ 08:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0