fattar inte

Ja ni kanske tycker att det är tjatigt att jag skriver att jag tycker det är så jbbgt när macke är borta och att jag saknar han osv...men det här är min blogg och här skriver jag precis vad jag vill och vad jag känner för....så nu fick jag det sagt!

Jag fattar inte varför jag altid somnar så sent när macke inte är hemma...jag är orolig på nåt sett och kan inte sova plus att jag har sån jvla mensvärk så jag ddöööööör snart!!!

Idag har jag saknat Macke jätte mycket verkligen....speciellt nu på kvällen har det varit jobbigt! Men det är ju bara att acceptera för han kommer inte hem fortare för det...saknar att ligga och mysa med honom i sofffanpå kvällen...saknar alla söta saker han säger till mig...saknar pussen innan vi somnar och pussen precis när vi vaknar...saknar hans närhet så fruktansvärt mycket..åhhh min babe!
Får hoppas att dom här 3 veckora går fort så att han kommer hem snart så jag får pussa på han :)

Ligger nu och kollar på BigBrother...nån väldigt gammal säsong...rättt kul att se på ändå...minns inget från den här säsongen så vi får se vad det handlar om :)

Ne nu är det dags att försöka att sova tror jag...lägga mig i sängen och kolla på tv och krama o mysa med Lydia so ligger bredvid och njuter av att äntligen få ligga i sängen på "pappas" sida :) men hin saknar han med kan jag lova...det märks så väl på henne för hn ser så ledsen ut hela tiden och bara ligger hela dagarna








Jag ligger ensam i vår säng
och tänker på dig.
Dina armar runt mig
som jag saknar.

Den trygghet du ger
har jag aldrig kännt innan,
och du håller mig starkt
men varsamt i din famn.

Känslan av närhet
när din hud rör min
och vi ligger tätt ihop,
ändå känns det som vi är
för långt ifrån varandra.

Jag lyssnar
till dina andetag när du sover,
lugnt och fridfullt känns det
när du ligger brevid mig.

Jag behöver inga ord,
bara värmen och din närhet.
Jag blundar och önskar
att du var här.
Kom och sov brevid mig


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0