Ensam kväll/natt

Jaha då sitter man här igen och kolockan är snart över 12 på kvällen/natten...sitter här med dom otroligt små hörlurarna *ironi* på mig och har lugna favoriter på högsta volym...avslappnande som fasiken! också så sitter jag och äter 85% mörk chocklad med mintsmak...guuud va nyttig jag är..men men...tröst ätande is the shiiit :)


Usch ikväll när jag kom hem och landade så känndes det så himla ensamt...fick en stor klump i magen av saknad..det är sjukt att man kan sakna någon så mycket som jag gör...ibland undar jag om det är nåt fel på mig för att jag saknar så homla mycket...men det är väl bara männskligt antar jag.

Inatt vet jag inte riktigt vad jag drömmde men jag vaknade upp och hade en sån obehagskänsla i kroppen...var så jäkla läskigt liksom....men jag vet ju inte vad jag drömde...men jag fick rysningar i hela kroppen...undra varför man nästan aldrig kommer ihåg vad man drömmer?

Jag har ju glömmt att berätta att jag i lördags slog i ett bordshörn på jobbet rätt hårt...slog i låret och efter typ 10 minuter så hade jag världens blåmärke på sidan av låret...och då menar jag att det är STOOOOOORT :) ser förjävligt ut...tur att ingen ser mina lår iallafall!

nu är det snart bara 8 dagar kvar tills min babe kommerhem och jg är så glad för det....visst jag får inte ha honom hemma så länge men några dagar iallafall...dom dagarna är värdefulla för mig...älskart



Ne nu är det väl dags att avsluta det här och lägga sig och sova...får väl se hur natten blir........jag skulle kunna göra vad som helst bara för att få ha Macke här inatt...bara några timmar


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0