det är väl

Ja det är väl typiskt att man inte kan sova när man borde...men jag är helt uppspelt över att älsklingen kommer snart :) Och alla gulliga sms jag får varje dag gör ju bara att man längtar ännu mer :D


Men smtidigt som jag är glad över att macke kommer hem så tänker jag på mer...


Saknar en vän....en vän som jag pratade mycket med...men pratar inte så mycket nu...känns så tråkigt....från början så visste vi bara vilka vi va eller hur man ska förklara...men sen började vi prata och det känndes som att vi hade kännt varandra hela livet :) Vi var så lika på många sett men ändå olika...hehe...saknar iallafall den vännen mycket

Om du läser det här så vet du att det är om dig jag skriver om.....


Undra om man ska börja att skriva en dagbok kanske? alltså en dagbok bara för mig och ingen annan...jag har så mycket innom mig som bara vill ut...blir kanske b ättre av att skriva av sig lite? eller? mm frågan är om amn kanske ska göra det...istället för att gå till en psykolog....

men guuud nu låter jag som värsta psykopaten som behöver hjälp...hahaha

Nae men jag har vänner s9m jag kan prata med...men vissa saker vill man imte prata om..men man vill liksom få det ur sig
Jaa det får nog blir en dagbok :D värsta fjortisen...hahahaha...men hjälper det mig så
Men så känner jag säkert bara nu...när min älskade är hemma blir det nog annorlunda för honom vet jag att jag kan prata med allt om...och nu när han är borta så pratar vi ju inte så ofta direkt....

.nae fy faan vad jag svammlar nu....måste SOOOVVAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Älskar dig av hela mitt hjärta och lite till♥


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0