Dax igen

Jaha nu är det dags att åka till Jobbet igen...jobbar 12-22

Lydia har varit hos Kent hela helgen bara för att jag jobbat hela dagarna.....saknar henneeeeeee....men ikväll när jag kommer hem så är hon hemmmmaaaa!!!

Tog en dusch förut för att försöka att vakna till liv ochblilite pigg.....hjälpte ju inte värst mycket...sitter här som en hösäck och har ingen ork i kroppen :)

Får väl se hurmycket det blir att göra på jobbet idag...igår var det iallafall jäääääävligt mycket....så återstår att se om dte blirlika mycket idag....men det blir det nog skulle jag tro....

Hungrig är jag....men låg lite länge i sängen och stod lite länge i duschen så jag hinner inte käka frukost nu...men jag klarar mig ändå :D

Nae dax att leta reda på allt och sen bege mig till jobbet....önska mig lycka till att jag inte står ochsomnar idag :D hahah


Pusss pusssss



Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0