Åhhhhh

Alltså jag tror jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi byte ju våran hem telefon till clocalnet och så passade vi även på att byta bredbandet dit..vi gick igenom allt och gjorde ett muntligt avtal som spelades in där allt blev rätt...dom skulle ta över telen från telia och dom skulle ta över bredbandet från tele2...dom skulle sköta uppsägningen som var på 3 månader och så skulle deras bredband kopplas in utan avbrott...så ringer jag idag för jag fick ett sms att det skulle kopplas in i mitte på AUGUSTI !!!!!!!!! Det roliga är att jag gjorde beställningen i Februari?????!!!!! Ett halvår ska vi alltså vänta!!!!
Då hade det alltså killen som jag gjorde beställnigen med gjort fel så tele 2 är inte uppsagt förens förra veckan???!!!!!!!
Då är det ju inte mitt fel utan deras och dom ska fixa detta det är inget att orda om


Nu jävlar är jag förbannad så nu ska jag ringa till dom och skälla ut dom efter noter



Åhhhhhhhhhhhhhh säger jag bara....kommer med uppdatering ikväll!!!!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0