Underbar dag

Fy satan så skönt det har varit ute i dag...har knappt varit inne alls :)

Dagen började med att jag var ute och gick i en timma...kallt faan va det för att det blåste så dant....så var nästan förlamad i ansiktet när jag kom hem :) sen gjorde jag lite frukost och sen satte jag igång med balkongen....hängde upp matan soppa och skurade där ute och torkade av.....vart himla fint...bara att fixa en "konsgrät" matta eller så lägger vi sån "trätrall" eller vad det heter.....ska köpa nytt bord och stolar med! höll väl på och styrde där ute ett tag sen in och sätta på kaffe och sen ut igen och satt i solen och myste!

Åkte upp tilla mamma och pappa vid 1 någon gång började att städa ur bilen och torkade av och damsög och hade mig.....skulle sen ta och tvätta åket men det gick inet så bra....tvättade hela bilen och sen kom pappa hem och sa att vi var tvugna att använda avfettnings medel för att få den ren.....så i helgen åker jag nog upp och sätter ig¨ång med det.....pärlan måste ju vara fiiiin :)

Imorgon på morgonen ska jag nog åka in till sörping och storhandla....skönt att ha det gjort så pass tidigt på dan tänkte jag för sen ska jag hem och fixa lite och sen vid typ 5 tror jag det va så ska jag ju upp och vara barnvakt åt trollungarna och jag älskart :D

Ne nu är det sängen som gäller och jag hoppas att det blir lika bra väder imorgon som det har varit idag!

Puss o Kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: JOnna

De e superväder idag em....Skönt!!!!

2009-03-19 @ 07:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0