Trött

Är egentligen för trött för att skriva blogg men några rader skja jag bjuda er på tänkte jag!

Var hemma hos sanna o per idag och tittade på alla kissungar och guuuuuuuuud så söta dom var.....vill ta hem allihoppa.....men macke vill inte ha någon mer :) men annars skulle jag lätt lägga ann på en....men inte :( men hu söta som helst var dom iallafall!

Annars idag så har vi inte gjort så mtcket...bara slappat...som det ska vara på en söndag tycker jag.

Imorgon händer inte heller så mycket tror jag....ska ta en stor städning av köket hade jag tänkt mig från golv till tak! det behövs ibland....speciellt när man har vita köks luckor :)

Suttit på nätet och kollat kök har vi med gjort och jag har hittat ett som jag vill ha och som ser ut att passa in i köket vi har nu....det skulle gå på 37000 men då är det allt som ingår utom frys.....men nu är det ju såhär att vi inte riktigt har dom pengarna nu så om nån vill bidra så får ni gääääärna göra det...haha...

Alltså visst vårat kök duger väl som det är men jag vill ha in en frys i köket och så är vårat kök byggt för dvärgar tror jag för man får piss ont i ryggen när man diskar eller lagar mat för att det är så lågt liksom....så där är en anledning att jag vill ha ett nytt! Men det är väl bara att spara :)


Har kommit in i en period där jag vill göra om så mycket här hemma...men som sagt...just nu finns inte riktigt dom pengarna...men nån gång i framtiden!

Nåt som jag ska önska  till jag fyller år av mig av mamma och pappa är nya stolar till köket.....vill ha sånna med hög rygg och som är klädda i skinn....precis sånna som mamma o pappa har hemma.....så jag hoppas att dom tar mitt tjat på allvar :P

Nä nu är det sängen som gäller och drömma renoverings drömmar...haha

Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0