tralla la

Blir ett sent inlägg idag :)

Sitter just nu och kollar på dwh medans jag skriver...

Imorse så strruntade jag i att gå utr och gå innan frukost för att det regnade...men sen på eftermiddagen så var det ju strålande sol så då tog jag på ig och gick ut i det underbara vädret...men jag hade motvind hela vägen så det var lite jobbigare än vanligt :)


Imorgon ska det tydligen bli strålande sol hela dagen så imorgon ska jag gå innan frukost och sen ska jag ta och städa på balkongen så att vi kan sitta där och ta en fika i solen :D

Just nu ligger macke i sängen och kollar tv för han vill inte se på det jag ser :P där kan han ligga :)

Ne nu är det reklam så ska röja i köket lite snabbt!

Puss hejjee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0