Torsdag

Ja då var det torsdag igen då :) den här veckan har gått fort...men det är väl bara för att min älskling är hemma igen :) Men sen åker han ju iväg i 7 veckor....har försökt att intala mig själv om att jag inte ska tänka på det utan att tänka på att nu är han hemma iallafall...men det ligger i bakhuvudet att det faktiskt inte är sååå lång tid tills han åker ingen...aja skit samma...nu tänker vi inte mer på det :)

Igår va vi ute hos bettan och stoffe på kvällen...fikade och skrattade åt allt....hehe dom är roliga dom där :)


Åhhh jag måste klippa min naglar nu känner jag...går inge vidare att skriva :)

I helgen blir det  god mat och mys kvällar i soffan med älsklingen för hela slanten..man måste ju passa på :)

Ne nu ska jhag gå och vika all tvätt som vi tvättade igår...weeee...eller inte :)

skriver säkert mer sen!


Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0