Torsdag

Jaha idag har dagen gått så jäkla fort....det började med att jag vaknade vid 8 imorse men jag intalade mig själv att jag behövde sovmorgon och somnade om och vaknade vid kvart i 11 :) skönt var det! Sen gick jag ut med Lydia på en promenad....

När jag väl kom in så såg jag vilket berg med disk det var så det var ju bara att ta tag i det....men det gick rätt fort....Ida ringde när jag var helt uppe i disken och undrade om vi skulle ner och fika på lilla blå och det säger man ju inte nej till direkt...så jag piffade till mig lite och inväntade ida...vi for iväg till gusum för att hämta upp våran tredjde fika kompis (vi börjar för övrigt bli stammisar på fiket)

Väl nere i viken så lunchade vi med bakad potatis och ida köpte en maräng som efterätt...hehe...mätt vart hon nog allt för det var ingen liten maräng :) Vid 3 så skjutsade vi hem Stian men innan det så vart det en sväng på Birsa moch flummade runt...hehe...folk undrar nog vad vi höll på med :)

sen när jag väl kom hem så tog jag på mig varma kläder och begav mig ut på en promenad...blev viken runt och in på apoteket och köpa ansiktsprodukter till min älskade sambo...bra skit!

Imorgon ska jag hitta en runda som är lite längre....vet inte än dock...gå runt grännes kanske....blir ju en bra bit längre och jag kände verkligen idag att det var jätte skönt att gå och få lite luft...kommer nog somna gott ikväll efter alla skratt attacker med ida och stina och promenaden!

Och idag får vi säga grattis till Alvin som blir 2 år! ska åka in på lördag hade vi tänkt och gratta honom!

Ne nu ska jag ta och röja lite häär hemma!

lägger upp lite bilder från dagen!


Idas "lilla" maräng :D


Bakad potatis med skagenröra...nam nam


Ida helt inne i maten


Jag tog kaffe till efterätt :)

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0