Tadaaaa

Sitter här i soffan och kollar på spårlöst samtidigt som jag sitter med datan i knät och surfar...finns inget bättre att göra :)

Jag hörde att det skulle bli9 kalas väder imorgon och på onsdag typ 11 grader varmt.....kan lova jag ska sitta ute på balkongen och glassa...kanske man kan få lite färg i ansiktet så att man inte ser ut som ett spöke när man går ut :)

Ne nu ska jag fixa lite....la in lite bilder på datan förut som jag tänkte bjuda på :)



Sitter och smaskar på dessa godingar...åhh så gott :)



Hugo
När jag var barnvakt åt mina godingar så ville dom prova mina glasögon



Här har vi Edwin i mina glasögon och han ville inte ta av dom :)

Lämna ett avtryck :)
Postat av: .....

Eller hur- visst gör det inte... Tack iaf du är bäst!! Kram kram

2009-03-30 @ 22:39:06
Postat av: Ninnie

Nu har det kommit en ny "gratiskläder sida". Jag som inte var så förtjust i varken Gratiskläder eller Gratisbio tycker att den här sidan verkar rätt okej. Det är lättare att samla poäng och vissa får ihop ett presentkort redan första dagen. Det är ju värt att vara med i allafall. Freestreet heter sidan och den är inte alls lika komplicerad som de andra. Lycka till!!



http://www.freestreet.se/?r=5054



Kram/Ninnie

2009-03-30 @ 23:17:13
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Jonna

hahha...fan va smarta dom ser ut. :D Iofs e dom ju de ! :P

2009-03-31 @ 06:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0