Sorry

Oj vad dålig jag har varit på att skriva blogg nu ett tag....

Igår var jag iallafall med bettan från kl 7 på morgonen till 20.30 på kvällen.....det blev många skratt :)

Idag så har jag lekt med ida...skulle bara till sörping och handla  på willys men sen fick ida den briljanta iden att dra in till stan så så vart det :) först jysk och sen till maxi huset...hittade en outlet med kläder som som nyss öppnat....fyndade ett par halvlånga crocker Jeans för 39:- .....dom hade kostat 399:-! Jag tyckte att det var ett riktigt fynd! Nöjd som faan är jag med dom :) sen handlade man lite mer smått och gott.....sen vart det att dra till sörping till jysk och willys...köpte nya kuddar till sängen på jysk.....hoppas dom är liak sköna som dom ser ut :)
Ida och jag har iallafall haft grymt kul idag...många härliga skratt och mycket svordommar i bilen och jag satt och bromsade hela tiden....fast det var ida som klrde.....en riktig rääääcer är hon :D

Imorgon har jag inte planerat in något...tar dagen som den kommer!

Ne nu ska jag in och lägga mig och sova och se hur kuddarna känns! Kommer nog sova som en prinsessa trro jag :)

Puss hejeee

Lämna ett avtryck :)
Postat av: JOnna

Jag va oxå uppe en sväng men tyckte inte de va nått o ha!

Har du hämtat dina grejer hos din mamm aän?

2009-03-26 @ 06:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0