Måndag

Jaha då var det måndag igen då :)

Har inte gjort så mycket än...men en fika med Ida innan hon skulle åka och jobba hann jag allt med :)

sitter och väntar med spänning på posten för att se om min skattesedel kanske ska komma och se om man får tillbaka eller om man ska betala.....hoppas vid gud att jag får tillbaka :) :) Många har ju fått den så jag hoppas att jag får den idag :) och hoppas att jag slipper betala :)

Det var rätt skönt väder ute idag men det blåste rätt mycket och solen tittade bara fram ibland!

Ne nu ska jag gå och ställa mig vid dörren och invänta posten.....sen blir det att städa badrummet....måste lägga mig på alla fyra och försöka att få rent i fogarna på golvet...kuuuuuuuuul :D

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0