Måndag

Jaha då var det måndag igen och här sitter jag ny duschad.....dagen började med att jag gick upp vid 9 sen gick jag ut och gick i en timma....runt fifalla blev det....vart 9500 steg ungefär vilket jag tycker är bra! Sen var det bara att sätta sig och äta frukost och sen duschen och nu sitter jag här i soffan med balkong dörren fullt öppen och solen skiner och det luktar vååååååår....och så hör man allla fåglar...myyyyyyys!!

kl 1 ska jag åka till gusum för att vara barnvakt åt huliganerna 1 och 2 :) ska bli hur kul som helst....och på torsdag kväll ska jag med vara barnvakt...inte mog emot direkt!

Nae nu ska jag sätta mig på balkongen i solen en stund och vaknta katten så att den inte får för sig att hoppa ner!

Puss o kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

jag har några tröjor här åt dig!! Du kan ju ta dom på torsdag! Pözz

2009-03-17 @ 13:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0