Lite bättre

Ja nu är jag på lite bättre humör!

Macke och jag bestämmde oss tillslut för att åka till sthlm....men ångrade oss i sista sekunde....jag kännde inte för att ge mig ut när det bara vräker ner snö...och så var jag till affären och det var svin halt.....så vi bestämmde att vi skulle åka in till stan och kolal på bio och käka...men det fanns ju inga bra filmer så vi struntade i den iden

Så bestämmde vi oss för att mysa hemma istället...laga mat och kolla på lets dance finalen....lets dance gillar väl inte macke så mycket men han kollar för min skull :)

Det blir lasagne med sallad till mat ikväll och så har jag gjort desser nu med som står i frysen och gottar till sig...HallonParfait....se om det är gott eller inte...hoppas gör man ju....hehe



Åhh jag är så sugen på att gå ut och festa....eller bara ha en hemma fest.....sugen som sjutton är jag!

Ne nu ska jag ta och tända lite ljus så det blir myyys :)

Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Frida

Vi ska ut ikväll! kom ni med!! :D

2009-03-27 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0