Jaha ja

Då var det söndag oigen då och söndagen är ju alltid en "Ligga i soffan och kolla på repriser" dag :D
Somnade rätt skapligt igår....vid 11 eller nåt och vaknade vid halv 10 så jag har ju fått mina timmars sömn iallafall....macke ligger fortfarande och sover och jag ska strax klä på mig och gå ut med Lydia.....faaaaan kollade nyss på kl och det står att den är 11.15   haha jag har glömmt att ställa om kl...bara den på datan som har uppdaterats...jaha bäst att görat då!


Föresten så när jag kom upp imorse så var fotöljen helt konstig...dynan låg inte där den skulle och jag undrar om Lydia har börjat bädda igen??? Jag hoppas vid GUD att hon inte är skendräktig igen för isåfall så rycker det 900 kr på medecin på henne....och det är ju inte direkt så att man har råd....får hålla koll på henne idag och se hur hon beter sig!

Nae nu ska jag ställa om alla klockor och gå ut med Lydia



Puss hejeje

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Anonym

Trött på att alltid hitta sist till gratis sidor, bli då medlem på http://www.freestreet.se/?r=5096 , där kan du få presentkort och gratis prylar, sidan är ny och har ännu inte många medlemmar, så det är lätt att samla poäng.

Detta är inte menat som reklam utan ett litet tips.

Lycka till

2009-03-29 @ 16:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0