Gäääääsp

Sitter här i soffan och gäspar.....har inte sovit något vidare inatt....ändå släppade jag upp mig själv imorse och tog en promenad...synd bara att vädret inte var bättre! Neee fyyy vad trött jag va känner jag....kanske blir att ta en powenap i soffan snart så kanske man blir lite piggare iallafall


Annars idag händer inte så mycket, ska nog bara ta det lungt...hade ju planerat att sitta på balkongen och glassa idag men solen verkar ju inte direkt titta fram så det blir inget med det inte!






Här är efterätten jag gjorde i lördags...rätt jävla gooood :)

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Anna

mm det där såg super gott ut!

2009-04-03 @ 10:57:29
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0